NAJBLIŻSZY MECZ ZAGŁĘBIA   [X]
Wyjazd:
Data: , godz.
R   E   K   L   A   M   A
MENU
 
KLUB
 
I ZESPÓŁ
 
ARCHIWUM MECZÓW
 
KONTAKT
 
 




INFORMACJE
Sezon: 2006/2007
Data: 2006-08-05
Rodzaj: Ekstraklasa
Kolejka: 2
Widzów: 6000
Sędzia: Piotr Siedlecki
Związek: Szczecin

 Imię i nazwisko 
 Czas gry 
 Info 
 Michal Václavík 
0
90
 
 Manuel Santos (Manuel) Ar... 
0
90
 
 Michał Stasiak 
0
90
 
 Tomislav Višević 
0
90
 
 Łukasz Mierzejewski 
0
74
 
 Vidas Alunderis 
0
68
 
 Filipe Andrade Félix 
68
90
 
 Dariusz Jackiewicz 
0
90
 
 Wojciech Łobodziński 
0
90
 
 Andrzej Szczypkowski 
0
90
 
 Maciej Iwański 
0
89
 
 Marcin Pietroń 
74
90
 
 Michał Chałbiński 
0
90
 
 Łukasz Piszczek 
89
90
 
14 Piłkarzy
0
1
0
 Imię i nazwisko 
 Czas gry 
 Info 
 Krzysztof Kotorowski 
0
90
 
 Bartosz Bosacki 
0
90
 
 Dawid Kucharski 
0
90
 
 Marcin Wasilewski 
0
90
 
 Grzegorz Wojtkowiak 
0
90
 
 Rafał Murawski 
0
90
 
 Maciej Scherfchen 
0
90
 
 Jacek Dembiński 
0
89
 
 Jakub Wilk 
0
84
 
 Marcin Zając 
60
90
 
 Przemysław Pitry 
89
90
 
 Piotr Reiss 
0
90
 
 Zbigniew Zakrzewski 
0
60
 
 Marcin Wachowicz 
84
90
 
14 Piłkarzy
0
1
0

Opis meczu:

Przed rozpoczęciem meczu doszło do krótkiej, ale za to bardzo miłej uroczystości, podczas której piłkarzom Zagłębia zostały wręczone brązowe medale za zajęcie w ubiegłym sezonie trzeciego miejsce. Medal otrzymał także były trener lubinian a obecnie szkoleniowiec Lecha - Franciszek Smuda. Popularny ?Franz? dostał także kwiaty i puchar od działaczy Zagłębia w podziękowaniu za pracę w Lubinie.

Kolejnym wydarzeniem, które jeszcze przed meczem wywołało poruszenie na trybunach, było pojawienie się w wyjściowym składzie Zagłębia Michala Vaclavika - bramkarza, który zaledwie dwa dni temu podpisał kontrakt z lubińskim klubem. Czech zastąpił w bramce Liberdę, któremu podczas przedmeczowej rozgrzewki odnowiła się kontuzja.

Pierwsza część meczu była wyjątkowo nudna. Gra toczyła się głównie w środku pola, a jedyną sytuacją godną uwagi była ta z 24 minuty, po której Piotr Reiss trafił w słupek.

Druga część meczu była już dużo ciekawsza. Pierwsze minuty należały do gospodarzy, którzy dwukrotnie stanęli przed szansą zdobycia gola, jednak ani Chałbiński ani Mierzejewski nie potrafili znaleźć sposobu na Kotorowskiego. W odpowiedzi na bramkę Zagłębia strzelali Dembiński, Zakrzewski oraz Zając - na szczęście żadnemu z nich nie udało się pokonać szczęśliwie broniącego Vaclavika.

Bardzo emocjonujące było ostatnie 10 minut spotkania. Najpierw przed szansą zdobycia gola stanęli gospodarze. Po faulu na Arboledzie arbiter podyktował rzut wolny z odległości 25 metrów. Piłkę ustawił sobie Iwański i strzałem tuż przy słupku starał się zaskoczyć bramkarza Lecha. Golkiper poznaniaków wybił piłkę przed siebie, a ta spadła pod nogi Pietronia, którego dobitka poszybowała tuż obok słupka. W 86 minucie Lechici zaprzepaścili sytuację, która mogła zagwarantować im trzy punkty. Po płaskim dośrodkowaniu z lewej strony, trzy metry przed bramką znalazł się Piotr Reiss, jednak nie sięgnął piłki i ta odbijając się od nogi Vaclavika opuściła boisko. Była to ostatnia sytuacja meczu, po której mogła paść bramka.

Pomeczowa konferencja prasowa:

Franciszek Smuda: Chcę podziękować licznej grupie kibiców Lecha, która stworzyła doskonały doping. Myślę, że oglądaliśmy typowy mecz z początku sezonu, gdy drużyny się rozkręcają. Na pewno w obu zespołach tkwią duże możliwości. Przy odrobinie szczęścia mogliśmy się pokusić o zwycięstwo, ale i tak jestem zadowolony.

Edward Klejndinst: To było dobre spotkanie w wykonaniu obydwu drużyn. Na pewno było dużo walki. Myślę, że kolejne mecze będą lepsze piłkarsko. Bardzo chcieliśmy się zrehabilitować za mecz z Odrą w Wodzisławiu, który zawaliliśmy. Mieliśmy kłopot z bramkarzem, ale to już jest poza nami. Na pewno problemem jest to, że nie możemy trafić do bramki i jest to materiał do przemyśleń.

R E K L A M A
Piłkarz meczu



Wasze komentarze:
(5.08.2006) - wojtek lubin (81.168.171.72): NO I ZAMIAST 6 PKT MAMY 1(Słownie:JEDEN!) POCZATEK SLABY . W CZTERECH MECZACH LUBIN BEZ ZWYCIESTWA.ILE JESZCZE MAMY CZEKAC NA ZWYCIESTWO??!!
(5.08.2006) - kibic880 (83.19.28.26): ALE WSTYD ZROBILISMY PRZED KIBICAMI LECHA ????ICH PRZYJECHALO OK 1200 A NA ZAGLEBIU W MLYNIE OK 250 JA PORASZKA !! DZIEKUJEM KIBICOM LECHA ZE NAM POMAGALI W DOPINGU ZE STWORZYLI PEWNA ATFOSMEFERE DDZIEKUJEM WIEM ZE POZNAN JEST WIELKIM MIASTEM ZE MA DUZO KIBICOW ALE NIE O TO CHODZI CHODZI O MLYN ALE KTO WIE O CO CHODZI TEN WIE DOBRZE ???????????????? ZEBY NAZWAC KIBICA ,,KIBIC" TO MUSI Z SERCEM SPIEWAC I BYC NA DOBRE I NA ZLE A NIE TYLKO STAC NA DOLE I BRECHTTAC I WYZYWAC INNYCH PODRAWIAM NAJWIERNIEJSZYCH POZDRO
(6.08.2006) - Ciepły z Polkowic (83.20.29.1): Ale klub kibica mamy beznadziejny.
Widzieliście tą ekipę z Poznania?Marzenie.....
(6.08.2006) - ziomek (81.168.168.233): Przestan pier**lić zacznij cos robic!
ZAGŁĘBIE Lubin - j**ac frajera co tego nie docenia.

kibic880 na KK
(6.08.2006) - KW (62.21.114.45): dla kogo ma śpiewac dla złodzieji bo to co robią tak trzeba nazwać poprostu ZŁODZIEJE prezes rada nadzorcza kierownictwo trener i piłkarzyki bo nawet nie potrafią docenić tego co maką to niech spier....ją niech grają ci którzy chcą zostawić zdrowie na boisku i grac dla tych którzy jeszcze przychodzą tylko pytam PO CO oczy bolą wzrok się psuje i nerwy puszczaja PO CO WY GRACIE WY CHYBA WSTYDU NIE MACIE ja na nich dupe wypinam i najchętniej bym ich opluł ale szkoda mi śliny na takich frajerów
(6.08.2006) - Lechita (83.20.227.157): Mecz byl generalnie ciekawym spotkaniem widac bylo duzo walki niestety zabraklo bramek.Mam lekki niedosyt bo troche malo bylo kibicow Zaglebia ale rozumiem ich wiadomo jaka byla pogoda.Zabawny byl motyw z tym balonem!Jak wszedlem na sektor to pol stadionu nam zaslanial dlatego krzyczelismy aby go zdjac,wkoncu bulilismy za bilety i chcemy mecz ogladac a nie balon!Pozdrowienia dla kibicow Zaglebia i do zobaczenia w Poznaniu!
(6.08.2006) - fan (83.14.230.214): do kw-jestes błaznem-ile masz lat14?
(6.08.2006) - Fun (87.105.46.31): Tak rozp...lić klub i drużynę to naprawdę musi być mistrzostwo świata. Normalnie panowie czapki z głów. Jak długo musimy jeszcze oglądać ten żenujący spektakl który serwują nam Pan Prezes i Pan Trener. A tak na marginesie Panie Edku - Lubin to nie poligon doświadczalny do zdobywania trenerskich szlifów. Może lepiej zastanowić się nad trenowaniem IV ligi a nie drużyny z ekstraklasy. Jeżeli ta drużyna gra dobrze to chyba oglądamy dwa różne zespoły. W meczu z Lechem drużyna nie miała w sobie ducha walki, widać chaos na zasadzie kopnij i biegnij. Jeżeli tak ma wyglądać nowoczesny futbol to gratuluje Panu poczucia humoru. I jeszcze jedno - ustawienie drużyny z jednym nominalnym wysuniętym napastnikiem to my już znamy z MŚ w Niemczech.

Oczywiście nasze gwiazdy (czyt. zawodnicy eksportowi) mają chyba wszystko w d... bo ich poziom zaangażowania w mecze jest nade widoczny. Ja wiem że niektórym kończą się kontrakty ale do k... nędzy Panowie gdzie wasz profesionalizm, wywiązywanie się z zobowiązań w stosunku do klubu i kibiców. Ja straciłem do was szacunek i życzę wam aby wasi nowi przyszli pracodawcy też przejrzeli na oczy.

Arboleda ten gość ma przyszłość i nie koniecznie w Zagłębiu - szacunek za wolę walki i zaangażowanie w meczu z Lechem.

A co na to wszystko zarząd KGHM-u - a no właśnie chyba tak jak słowa piosenki "śpij , zamknij oczka śpij..."
(6.08.2006) - p_Zagłębie (83.8.10.24): do Lechita dobrze Cie rozumiemy !! Pozdro
(6.08.2006) - tato (62.87.212.212): tak jak pisalem..kibicujemy wtedy jak wygrywamy.ja wczoraj czulem sie jak w poznaniu!!!! kibole z krwi i kości!!!!!kolejorz
(6.08.2006) - romek (83.19.204.43): To jest wstyd,zaglebie zblaznilo sie przed lechem ,az wstyd ze takich kibicow beznadziejnych mamy!!!
(6.08.2006) - 123 (84.40.155.191): aaa 123 próba klawiatury
(6.08.2006) - (81.15.210.248): Dopuki nie bedzie organizacji i proby zachecenia ludzi na kk to bedzie coraz gorzej musi ktos z org wziasc sie za zachecanie do przyjsci przestanmy sie dzielic na ultrasow i huliganow bo to do niczego nie prowadzi czas na zmiany i to jak najszybciej bo sppotka nas taka sytuacja jak przed spadkiem ze mlyna nawet nie sklecimy a bylo jeszcze niedawno tak pieknie oprawy doping z pozdrowieniem i nadzieja wierny kibic
(6.08.2006) - aro (83.27.228.243): GDZIE JEST STADION!!!!!!!!!!!!
BO NA RAZIE CHODZIMY NA CMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(6.08.2006) - loko (84.40.144.202): Mówicie że mało ludzi przychodzi i się temu dziwicie?? Na co mają przychodzić, na tą gre bez zaangażowania, na tą ruinę, od kilka lat chodze na każdy mecz, moknę, marznę ale powiem Wam ze mam tego coraz bardziej dość. Zazdrościcie kibiców jakich ma Lech ale Lech ma perspektywy, mają stadion i maja zarząd więc mają kibiców.
dnosnie KK to moim zdaniem nikt tam nie chodzi prze hools, Kk powinien się przenieść do rodzinnego gdzie siada stara gwardia a hools niech sobie zostana tam gdzie są
(6.08.2006) - MB (212.2.100.189): Panowie! Trochę obiektywizmu. Na pewno gra naszego Zagłębia daleka była od tego, o czym marzymy, ale na pewno była to już inna gra niż w 3 wcześniejszych meczach. Było już kilka w mairę ciekawych akcji, w drugiej połowie była walka. Zgadzam się, że kilka naszych "gwiazdek" powinno dosta zdrowy opieprz albo - na spokojnie - ława lub rezerwy i niech sobie przemyślą, czy dobrze wykonują swoje obowiązki pracowników. Pozdrawiam i czekam na zmiany
(6.08.2006) - (81.15.210.248): przestanmy pirdolic ze nie chodza ludzie na kk przez hools nie chodza bo niema organizacji niema dzialania aby zachecic do przychodzenia np akcja plakatowa przyprowadz kolege na kk czy moze w jakis inny sposob to tak na szybko kwestia jakiegos pomyslu zrobienia mody na przychodzenie na kk tak jak to robia w innych klubach oby ta akcja ruszyla juz na nastepny mecz bo zniszczyc jest latwo a pozniej odbudowac juz nie
(6.08.2006) - roman (83.19.204.43): Zaglebie to jest wstyd,zblaznilismy sie przed kibicami Lecha!!Zawiedlismy ich,zero organizacji,nie zaslugujemy na to by miec z Lechem zgode,wezcie sie za robote albo rozpieniczyc tę grupe psedokibicow i bedzie sw spokoj!!
(6.08.2006) - kibic880 (83.19.28.26):
loko popieram wiadomo o co chodzi !!??? pozdro dla ciebie
(6.08.2006) - kibic880 (83.19.28.26): lepiej jak by zrobili klub kibica za 5 zl jak kiedys bylo mowie bedzie lepiej wiecej ludzi przyjdzie a bok zablokowac zeby nie przechodzic na inne sektory ????
(6.08.2006) - mailman (87.105.43.149): WIDZIELISCIE GESTY MANUELA ARBOLEDY PO MECZU JAK DZIEKOWAŁ KIBICOM I SCHODZIŁ DO SZATNI??
CHŁOPAK BIŁ SIE W PIERŚ I UCAŁOWAŁ HERB NA KOSZULCE!!

widać ze chłopakowi zalezy na grze w Zagłębiu(jednemu z niewielu) i dla mnie tym gestem uciął spekulacje na temat jego checi odejscia do lecha.

bravo MANUEL!!!


(6.08.2006) - fsdvsdasac (87.105.43.85): wodzirej beznadziejny, spiker zmulony. kk powinien miec porzadny sektor a nie w narozniku stadionu, a ci co dopinguja powinni miec znizki. ot co
(6.08.2006) - orange (81.168.173.67): Widzow 7 tysiecy????? to co z Lecha bylo 4?
(6.08.2006) - loko (84.40.144.202): Uważam że oddzielanie kk to błąd, tu nie chodzi o cene wjazdu tylko o klimat w takim młynie, wielu starszych ludzi przyszło by pośpiewać ale nie będą szli do sektoru w którym połowa ludzi brechta i gadają o dupie marynie jak będziesz chciał zdjęcie zrobić to wyłapiesz.
Odnośnie Manuela to świetnie się zachował. Uwazam że kibice powinni wywiesić flagi obcokrajowców, tak chocaż mozemy ich wspomóc. Jak zawodnicy będą się dobrze czuć to będą chcieli grać i zostać tutaj. Postarajmy się
(6.08.2006) - rysio2 (87.105.46.217): Szkoda słów. Trener, stadion, daszek nad trybunami, wszystko....Dokąd to zmierza?
(6.08.2006) - p_Zagłębie (83.8.19.146): do LOKO - a co to do rzeczy ze ku*wa hools siedzi na kk z tego co zrozumialem to wynika ze boisz sie hools i tam nieprzychodisz co oni kogos bija po glowach , strasza itp. !! tak od siebie a czy nasi kibice wiedza ktorzy to ludzie mocnych wrazen hehe bo mysle ze niewiedza :D !! do kibic 880 masz w 100 % racje ze zrobieniem osobnego klubu kibica ktory bedzie kosztował 5 zl lub mniej nawet 4 zl ... moim zdaniem akcje plakatowe nieprzynosza zadnego efektu... LUDZIE ROBCIE COS Z NASZYM KLUBEM KIBICE BO ON POWOLI GINIE :(( !!!!! WCZORAJ DOPING SKLADAL SIE NA DWOCH PIOSENKACH! ZAGLEBIE I LECH LECH KOLEJORZ =/ I TO MA PODGRZEWAC ATMOSFERKE NASZYM GRACZA ?? BO MI SIE WYDAJE ZE NIE HEHE...to na tyle ! jak by ktos cos zle zrozumial to pisac ja to wytlumacze lub sie poprawie i zeby niebyło ze z napinka !! pozdro ZGODY
(6.08.2006) - loko (84.40.144.202): p_Zagłębie nie nie boję się iść na kk tylko jestem za odzieleniem ultras od hools, powiedz mi czemu starzy kibice zasiadają na rodzinnym i dalej maja ochotę śpiewać?
Dalej uważam że odzielanie kk od reszty będzie błędem tak jak to było kiedyś. A poprawić sprawę wydaję mi się żeby mogło poprawić jakaś grupa ultras z prawdziwego zdarzenia tak jakbyło to w drugiej lidze bo teraz to wydaję się że nikt tego nie organizuje.
(7.08.2006) - ded (83.18.226.250): arboleda jestes zajebisty kochamy cie ;p trzymaj sie dajesz rade pozdrawiam
(7.08.2006) - taoo (83.27.96.189): Chodze na każdy mecz w lubinie.Spotkanie z lechem pokazało jakich mamy kibiców, żenada ; Głupie tłumaczenia ,a to prezes nie taki , trener , boisko , piłkarze mają jaja przywiązane do kolan .A może ci piłkarze nie mają dla kogo grać . Widząc nasz młyn wcale im się nie dziwie .Flagi stały oparte o płot ,żadnej oprawy. Nie ważne ilu nas przychodzi ,bo widziałem już nie jeden raz jak 20 osób potrafiło rozruszać pozostałych kibiców .A po to wy chyba tam jesteście ,amoże się myle? Nie ma też znaczenia wielkość miasta . To ilu nas przychodzi zalerzy tylko od nas samych i nie ceny biletów mają na to wpływ .Zacznijcie o tym myśleć bo może się zdżyć że już niedługo nie będzie po co przychodzić na stadjon ,chyba że zaleją go wodą (na ryby)Pozdro dla kibiców Lech, dzięki za wspaniały doping. Kibice zagłębia macie się od kogo uczyć . pozdro.... .
(7.08.2006) - p_Zagłębie (83.8.38.217): do loko - zbytnio Cie niezrozumiałem hehe :) ! ale tez masz troszke racji...przeciesz naszymi ultrasami jest OCB`03 to po co nam jeszcze inna grupa ultras :> !! niech oni rusza sie i cos działaja bo jakos kiepsko w tym sezonie ! praktycznie 0 opraw na meczach a jak juz były to lipne ! np: ta na Finale Pucharu POLSKI z tymi powycinanymi styropianami w ksztalcie pucharów to praktycznie polowa netkibiców ;] mowila ze to niebyła efektowna oprawa...ale cuz moze kiedys nam wyjdzie !! to tyle
(7.08.2006) - ya (213.199.198.228): co, już murdza nie gra to i wyników nie ma???
(7.08.2006) - brahol (62.87.254.113): Panie i Panowie, kibice internauci. zostałem wystawiony przed szereg w temacie meczu Zagłebie-Lech nawet ktoś sie postarał o fotke na której sie wydzieram. po licznych wpisach na tej stronie oraz zaglebie.org odnośnie komentowania postawy kibiców Zagłębia na tym meczu dopiszę i ja swoje trzy grosze.wszyscy narzekają że w naszym sektorze garstka ludzi że nikt nie śpiewa .a gdzie sa wszyscy ci co jechali na wiosne do poznania do płocka rok wczesniej do groclinu? nikt nie broni przychodzić do sektora. żadne tam gadanie że HZL OCB jakies koksy jak ktos tam pisał i inni wam przeszkadzają. panowie po prostu wolicie posiedzieć pod wiatką przegryzając słonecznik. gwarantuję wam że każdy może przyjść do sektora i sie pobawic .warunek tylko taki żeby nie przychodzić w stanie że nie wiecie z kim gramybo nachlanych nie tolerujemy w młynie. jak się boicie to przyjdźcie i stańcie koło mnie to zobaczycie ze nic wam sie nie stanie. ktos z internetowych fanów powiedził ze niech sie wkońcu ktos zajmie organizacją.organizacja jest przypominam o autobusach które was woziły na mecze za marne pieniądze jeździliscie na mecze takie jak w/w. do minska koszt wyjazdu śmieszny ale wy wolicie być przed telewizorkiem . nie tak dawno wyjazdy musiał sobie kazdy sam finansować wiem bo bywało tak ze w tydzień zaliczało się dwa wyjazdy na drugi koniec polski. teraz jak kombinujemy kasę żeby było tanio to nie ruszacie tyłka z domu.kiedyl udzie intonują w KK piosenki reszta trybun siedzi na tyłku i nic nie robi. nawet się ludziom kartoniady nie chce zrobic ( debile składaja kartki i robia z nich samolociki)nie wspomnę o flagach do machania. kosztuje to kupę kasy a nikt tego nie szanuje. potem po meczu wudac ludzi jak idą do domu z tymi flagami i wywalają je przed swoją klatką do kosza. żenada. wszystko wam trzeba podac na srebrnej tacy aby łaskawie wasza szanowna osoba zechciała przyjśc i moze pośpiewać na sektorze . w ale do poznania to sie wybierzecie mozna sie powozić na napince .wina klubu tez jest nie ma pamiątek kateringu nie wspominając o toaletach. nasz klub jako jedyny nie ma zapełnionych wszystkich powieżchni reklamowych naokoło boiska dlatego że panowie prezesi i tak wiedzą ze bedzie kaska z kombinatu wiec po co szukać dodatkowych sponsorów. mam tylko nadzieję że nowy szef Rady Nadzorczej SSA pozbiera to do kupy i twardą ręką za gardło złapie to towarzystwo pseudodziałaczy trenerów i innej gawiedzi chodzącej po naszym klubie.tyle w tym temacie sorki za haos i błedy aloe zaku...y jestem od soboty od 20.45
P.S mimo ze się nie zgadzamy w wielu tematach to jedyny pozytywny głos to bolo 69. koleś was wszystkich podsumował najlepiej jak mógł
P.S pozdro dla moich kumpli z tymi co jeździłem jeżdżę i bedę jezdził na Wielkie

Powrót do góry

(7.08.2006) - Wiśnia/Ścinawa (213.77.20.131): "A po to wy chyba tam jesteście ,a może się myle" Taoo aleś teraz pierdolnął !! Właśnie przez takich typów stadion świeci pustkami

ps. Jedno musze przyznac to był mecz Lech P. - Zaglebie L. !!!
(7.08.2006) - (81.15.210.248): Brahol ma duzo racji ale zawsze jast cos zgadzam sie ze sa organizowane wyjazdy ze cena ich jest dla wielu bardzo dostepna ze flagi sa drogie i tak dalej ale my wlasnie zaczynamy lepiej wygladac na wyjazdach niz u siebie i to boli ze nie mozemy zorganizowac mlyn ze ludzie na innych sektorach niechca spiewac i trzeba to poprawic urozmaicic dpoing bo repertuar mamy skromny nic nowego trzeba prubowac nie pisze tego zeby marudzic tylko zmienic ale to musza wszyscy ci co chodza na kk i ci co siedza i dlubia slonia mam nadzieje ze ruszy jakas akcja ktura przyciagnie ludzi na kk albo poprawi doping na stadjonie z pozdrowieniem WZL
(7.08.2006) - orange (81.168.173.67): Brahol-nie boimy sie chodzic na sektor bo niby czego? lecz spojz na to w ten sposob. Przychodzisz na sektor w wiadomej sprawie byc z druzyna dopingowac z calych sil itd. Patrzac na dol sektora widzisz nadmuchanych ludzi pozujacych do zdjec. Patrzysz w bok widzisz 12-14 latkow udajacych ze spiewaja. Patrzysz w druga strone widzisz 17-18 latkow WZORUJACYCH sie na tych z samego dolu. Teraz pytanie: GDZIE JEST DOPING? taki z prawdziwego zdazenia gdzie wychodzac z meczu nie masz glosu jak to bylo w latach 90-tych jeszcze jak KK znajdowal sie za bramka a i w sektorze byl porzadek(mam na mysli kto nie spiewa wypierdalac) przeciez po to sie chodzi do KK. Ja osobiscie mowiac szczerze mam juz dosyc stania i wkurzania sie na w/w osoby a jestem w tej kwestii nerwowa osoba. Sam wiesz jak jest dopoki nie wezmiecie sie porzadnie za KK nic z tego nie bedzie bo OCB nie dadza rady rozruszac towarzystwa. Majac na mysli prowadzzacego za ktorym tylu ludzi tesknilo po tym meczu. Dodal bym jeszcze ze moglibysmy repertuar naszych"piesni" powiekszyc. Wiem czy zwrociles uwage ale w Lubinie doping jest postrzegany jako cos dziwnego cos czego ludzie maja wstydzic? Mam nadzieje ze sie dobrze rozumiemy pozdro dla jezdzacych i oczywiscie dopingujacych niezaleznie w jakim miejscu stadionu sa...
(7.08.2006) - WAFER (62.29.168.130): "Zazdrościcie kibiców jakich ma Lech ale Lech ma perspektywy, mają stadion i maja zarząd więc mają kibiców. " K**** jakie Lech miał perspektywy jeszcze pół roku temu????? A mieli pełne stadiony! Teraz to już przegiołeś koleś!!!!
(7.08.2006) - p_Zagłębie (83.8.11.18): do wszytkich !!!!!!! niech wreszczie ruszy jakas akacja bo az krew zalewa patrzac na grupke 200 osobowa na naszym młynie i ktora dobrze opisał ORANGE !!!!! ludzie robcie cos z tym !!!!!!!!!!!!!!!!! Do Admina: moze pdsune pomysł zrobienia osobnego tematu ! np: o naszym kk i niech tam ludzie sie wpisuja i niech mowia co jest zle itp. to jest tylko moj pomysl ! bo dlamnie jest bezsensu wypisywanie o kk i na jego temat w osobnych dzialach np: w 3 !! moze mnie wysluchasz hehe :)
(7.08.2006) - Poznaniak (83.20.170.220): Chlopaki polecam wam abyscie zatrudnili Czeslawa Michniewicza,widzieliscie co zrobil jakis czas temu w biednym Lechu.Mimo braku siana jakos poskladal zespol ktory jak na swoje warunki finansowe przeciez calkiem dobrze gral!!Jeszcze mam chrype po meczu niezle sie darlismy zawiodlem sie z lekka waszym sektorem ktory powinien dopingowac byl cicho bardzo!Ale co sie dziwic skoro byla taka paskudna pogoda!Mam nadzieje ze w Poznaniu sie spotkamy i pokazecie klase z wyjazdowka!Pozdro z Poznania dla WIELKIEGO ZAGLEBIA!LECH,ARECZKA,ZAGLEBIE!!!
(7.08.2006) - loko (84.40.144.202): WAFER- zastanów się zanim cos napiszesz, pół roku temu to Lech podpisał umowę, pół roku temu na lechu trwała juz przebudowa, pól roku temu interesowali sie Frankiema u nas co się zrobiło od tego czasu??? Pomalowali dolny murek??? Więc nie gadaj że Lech nie miał perspektyw
(7.08.2006) - kibic880 (83.19.28.26): orange (81.168.173.67): Brahol-nie boimy sie chodzic na sektor bo niby czego? lecz spojz na to w ten sposob. Przychodzisz na sektor w wiadomej sprawie byc z druzyna dopingowac z calych sil itd. Patrzac na dol sektora widzisz nadmuchanych ludzi pozujacych do zdjec. Patrzysz w bok widzisz 12-14 latkow udajacych ze spiewaja. Patrzysz w druga strone widzisz 17-18 latkow WZORUJACYCH sie na tych z samego dolu. Teraz pytanie: GDZIE JEST DOPING? taki z prawdziwego zdazenia gdzie wychodzac z meczu nie masz glosu jak to bylo w latach 90-tych jeszcze jak KK znajdowal sie za bramka a i w sektorze byl porzadek(mam na mysli kto nie spiewa wypierdalac) przeciez po to sie chodzi do KK. Ja osobiscie mowiac szczerze mam juz dosyc stania i wkurzania sie na w/w osoby a jestem w tej kwestii nerwowa osoba. Sam wiesz jak jest dopoki nie wezmiecie sie porzadnie za KK nic z tego nie bedzie bo OCB nie dadza rady rozruszac towarzystwa. Majac na mysli prowadzzacego za ktorym tylu ludzi tesknilo po tym meczu. Dodal bym jeszcze ze moglibysmy repertuar naszych"piesni" powiekszyc. Wiem czy zwrociles uwage ale w Lubinie doping jest postrzegany jako cos dziwnego cos czego ludzie maja wstydzic? Mam nadzieje ze sie dobrze rozumiemy pozdro dla jezdzacych i oczywiscie dopingujacych niezaleznie w jakim miejscu stadionu sa... ???? I O TO CHODZI POZDRO DLA KIBICOW !!!!
(8.08.2006) - kibic880 (83.19.28.26): http://www.hejlech.pl/module.php?op=galery&cmd=showimg&img=19592&page=84&sort=date CZASEM TAK BYWA :(
(8.08.2006) - taoo (83.27.85.196): do wiśnia/ścinawa.Dzieciuchu chdziłem na mecze gdy ty rżnołeś w pieluchy, widziałem piękne parady braci Rudych którymi zachwycała się cała Ścinawa ,ale ty tego nie pamętaż. KK zawsze był poto aby rozrószać cały stadion i pokazać się na wyazdach. To było ich obowiązkiem kibicować wtedy gdy nikt już nie kibicuje.Wspierać drużyne nawet w najgorszych chwilach , swym dopingiem zmuszać drużyne do dania z siebie wszystkiego co tylko jest morzliwe.Tak więc następnym razem zanim coś napiszesz pomyśl dwa razy.
(8.08.2006) - zl (83.19.204.22): co wy ludzie wypisujecie! co ma HZL i AB do braku dopingu w KK. Większośc tej ekipy od ponad 10lat organizowała i utrzymywała ruch kibicowski na Zagłębiu[i nie tylko]przy życiu, a ktoś tu wypisuje że mu się niedobrze robi jak ich widzi. jak będziecie się mogli pochwalic podobnymi osiagami na niwie kibicowskiej[i nie tylko] to dopiero zabierajcie się za krytyke. I piszę to bez napinki. Brahol 100% racji.
(8.08.2006) - (81.15.210.248): my tu gadu gadu a cos mi sie zdaje ze zostanie wszystko po staremu a moze gorzej obym sie mylil i aby mnie zato pokaralo WZL
(8.08.2006) - kibic880 (83.19.28.26): zl ... ? TO NIE CHODZI JUZ O DOPING TYLKO DUZO SOBOB SIE SKARZY ZE NASI HOOLS NIE SA TAKIMI JAK KIEDYS NP NIECH JAKIS KOLES NA MLYNIE PRZYNIESIE APARAT I NIECH SOBIE POJDZIE NADOL ZROBIC NA NASZ MLYN Z DOLU ZDJECIE NA GORE A HOOLS SIE ODRAZU PLUJA LUB SIE BRECHTAJA Z TAKICH MOGLBYM DUZO WYMIENIC SYTLACJI ALE SZKODA SLOW ... NIE MA NIGDZIE W POLSCE NA KK JAK U NAS TYLKO POZYTORY DO ZDJEC LUB GANGSTERKOWANIE ZERO SPIEWU TYLKO BRECHT I PATRZENIE NA MLYN Z TAKA WROGOWOSCIA BYLEM NP NA KK LECHA POZNANIA I TAM KAZDY SPIEWA Z SERCEM DO KLUBU NAWET CI NAJWIEKSI I DUMNI SA Z TEGO ZE SPIEWAJA HYMNY POZNANIA A UNAS :( WIADOMO HOOLSI NIE SA OD SPIEWANIA ALE MOGLI BY ZROBIC TO DLA TYCH KTORZY WLASNIE O TYM TAK GADAJA POKAZAC ZE NIE TYLKO SA OD ....... I ZEBY NIE POZOWALI ...!? GWARANTUJE TO ZE BEDZIE LEPSZY KK I ZE BEDA LUDZIE NA TYM SEKTORZE KTORZI MAJA JUZ RODZINY I PRZYJADA NA TAKI KK BO ZOBACZA ZE SA PRAWDZIWI KIBICE SORY ZA PISOWNIE ALE SZYBKO PISALEM ..:) TRZEBA SIE ZASTANOWIC I USWIADOMIC SOBIE PEWNE SPRAWY POZDRO DLA NAJWIERNIEJSZYCH
(9.08.2006) - banan lubań (213.25.69.1): jezdze na ZAGłęBIE 20lat i najlepszy doping był w 2 lidze bo był cel awans a teraz jaki jest cel środek tabeli a w kwesti kk to trzeba przyciognąć ludzi z okolicy i nie chodzi mio o fc tylko o pojedynczych kolesi a jest ich w wojewudztwie duzo
(9.08.2006) - ---- (84.40.142.110): A ja mam gdzieś podziały hools, HZL, AB, chce przyjść na stadion żeby zaśpiewać dla swojego klubu : http://www.youtube.com/watch?v=beDg2Iy_mSQ ... Lech pokazał jak powinien wyglądać doping, a Zagłębie wyszło na wiejski klubik, który nie wiadomo co robi w ekstraklasie, przyznam, że w II lidze było znacznie ciekawiej :-(
(9.08.2006) - do zl (81.168.173.67): co ma brak dopingu tych w/w? a co to nie sa kibice? ich nie obowiazuje spiew? bo co? bo siara? bo nie rozumiem o co Ci chodzi. Dobrze utrzymywali ruch kibicowski w Lubinie nawet dluzej ale co to ma do rzeczy? hools ultras czy jeszcze jakies tam odlamy KAZDY jest kibicem Zaglebia i wg. mnie POWINIEN oddawac serce dopingujac(przeciez na tym ruch kibicowski polega czyz nie?)
(10.08.2006) - Sojer (87.105.198.67): Po paru dniach wygłaszania narzekań i lamentów na temat beznadziejności żałosności naszego młynu trzeba cos zrobić poza gadaniem gadaniem i gadaniem. Wszyscy , którym zależy na tym by młyn nie umarł śmiercią naturalną niech przyjdzią na mecz z Cracovią dopingować. Nie traktujcie KK jak cyrku objazdowego i nie karzcie nam się przenosić gdzie akurat komuś się zachce śpiewać. Wygłaszacie piękne mowy jaki to doping na LP był straszny, jak się po drugiej lidze wszystko popsuło. Widzieliście żeby gdzieś doping robił się sam bez kibiców? Bo chyba tego chcecie, ja sobie gdzieś tam wpizdu usiądę ale młyn ma być super. Myśle , że po wklejeniu zdjecia z meczu z LP upadł bzdurny mit , ze w KK wszyscy zbijają bąki, więc po co iść i się wysilać a inni będą stac! To już nie jest młyn z drugiej ligi, pełny po brzegi gdzie nie trudno było spotkać lansujących się cieciów z panienkami.

ZAPRASZAM!
(10.08.2006) - p_Zagłębie (83.8.14.159): myslec lepiej co robic z naszym kk a nie pier***icie !!!!!!
(10.08.2006) - gregoripeg (84.40.157.2): pozdrowienia dla zajebistego kk Poznania byliście i pokazaliście naprawde dobry doping.ja nie chodze u nas do klubu kibica ale meczu nie opuściłem od niepamiętnych czsów powiem jedno widać tam paru stałych bywalców reszta chyba traktuje to jako dobrą zabawe raz w miesiacu,więc oszczezcie sobie następnym razem tej gadki o wielkiej oprawie ale myśle że będzie się jeszcze zrewanżować i pokazać że też możemy.pozdro do zobaczeniu na meczu
(15.04.2008) - władek (83.4.61.181): zagłębie powinno wygrywać

 
Dodaj swój komentarz:
Pseudonim:

Email:

Treść komentarza:



Zamieszczając swój komentarz wyrażasz zgodę na jego ewentualne nieodpłatne opublikowanie (w całości lub fragmentach) w innych mediach, a w szczególności internecie, telewizji, radiu i prasie.

R   E   K   L   A   M   A